Egy amerikai magazin szerkesztője belenézett a zacskókba és számolni kezdett.

A Thrillist magazin szerkesztője, Dan Gentile bevásárolt a legnépszerűbb márkákból, mertkíváncsi volt, hogy mit hazudnak össze az élelmiszeriapri cégek a termékek tartalmáról. Nos, az derült ki, hogy mindegyik termékben több csipsz volt, mint amit a gyártó állított, a győztes ebből a szempontból a Cheetos lett, lásd fentebb.

Ugyanakkor Gentile azt is megszámolta, hogy mennyi volt az egész és a törött csipszek aránya

Még több okosság derül ki a Thrillist oldalán.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés