Egy amerikai magazin szerkesztője belenézett a zacskókba és számolni kezdett.

A Thrillist magazin szerkesztője, Dan Gentile bevásárolt a legnépszerűbb márkákból, mertkíváncsi volt, hogy mit hazudnak össze az élelmiszeriapri cégek a termékek tartalmáról. Nos, az derült ki, hogy mindegyik termékben több csipsz volt, mint amit a gyártó állított, a győztes ebből a szempontból a Cheetos lett, lásd fentebb.

Ugyanakkor Gentile azt is megszámolta, hogy mennyi volt az egész és a törött csipszek aránya

Még több okosság derül ki a Thrillist oldalán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés