Melltartóba rejtett kamerával dokumentálták, hogy hány pillantás esik a nők dekoltázsára egy munkanap során.

A Nestlé és a McCann Paris hozott össze egy trükkös videót, mégpedig azzal a céllal, hogy bebizonyítsák, hogy bizony a nők melltartóját sokan megnézik egy nap, és ezzel jó, ha a nők is tisztában vannak.

Az egyperces mellmustra nem egy fehérneműgyártó cég megbízásából készült, hanem a mellrák-szűrés fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet, vagyis nem a szexista társadalmat akarták leleplezni az alkotók. (A színésznő melleit bizonyára senki nem nézte volna meg, ha nem pakolja ki őket egy rikító rózsaszínű melltartó segítségével.)

A mozi rendezője, Ellen Kuras szerint a moziban nem statiszták szerepelnek, akik közül főleg a feleséggel és barátnővel rendelkezők örülhetnek nagyon ennek a kisfilmnek.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés