Nincs nagy változás az élen 2019-hez képest.

A brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összeállította a 2020-as Global 500-as listát, azaz a világ legértékesebb márkáit rangsorolta. Mutatjuk is:

1. Amazon: 220,791 milliárd dolláros márkaérték (+17,8%-os növekedés tavalyhoz képest)
2. Google: 159,722 milliárd dollár (+11,9%)
3. Apple: 140,52 milliárd dollár (-8,5%)

Az Amazon zsinórban már a harmadik éve áll a lista élén, míg az Apple és a Google helyet cserélt egymással.

Az elő tízbe még a Microsoft, a Samsung, a kínai ipari és kereskedelmi bank (ICBC), a Facebook, a Walmart, a Ping An (kínai pénzügyi szolgáltató) és a Huawei fért be.

(Fotó: Getty Images)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés