Nincs nagy változás az élen 2019-hez képest.

A brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összeállította a 2020-as Global 500-as listát, azaz a világ legértékesebb márkáit rangsorolta. Mutatjuk is:

1. Amazon: 220,791 milliárd dolláros márkaérték (+17,8%-os növekedés tavalyhoz képest)
2. Google: 159,722 milliárd dollár (+11,9%)
3. Apple: 140,52 milliárd dollár (-8,5%)

Az Amazon zsinórban már a harmadik éve áll a lista élén, míg az Apple és a Google helyet cserélt egymással.

Az elő tízbe még a Microsoft, a Samsung, a kínai ipari és kereskedelmi bank (ICBC), a Facebook, a Walmart, a Ping An (kínai pénzügyi szolgáltató) és a Huawei fért be.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés