Minden magára valamit is adó progresszív furkósbottal csapná agyon a Surf is Dead kampány mögött álló kreatívokat. Miért? Mutatjuk.

Pólót, sweatert, melegítőalsót fogason bemutatva is lehet reklámozni, csak senkit nem fog érdekelni.

Póló modellel
Modell nélkül

A sex sells, azaz szexszel minden eladható mottót viselő marketingstratégia faék egyszerűségű, és nagyjából egyidős magával a reklámmal, napjainkban azonban a szuperérzékeny, szuperpolkorrekt gerillaalakulatok legszívesebben sóval hintenék be azoknak a reklámoknak a nyomát, amelyek női vagy férfi – összességében emberi testrészekkel akarnak eladni egy-egy terméket.

A Surf is Dead esetében kicsit direktbe tolták az arcunkba a tangás hátsókat, és éppen ezért mi sem érezzük hatékonynak az ennyire erős szexuális tartalmat, de nem azért, mert Virág elvtársat is megszégyenítően prűdek vagyunk, hanem mert annyira elvonják a figyelmünket a modellek, hogy nem tudjuk, mit is akarnak eladni nekünk.

Szőnyeget?

Cipőt?

Hajlakkot?

Tangát?

(Forrás: Highsnobiety)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés