Minden magára valamit is adó progresszív furkósbottal csapná agyon a Surf is Dead kampány mögött álló kreatívokat. Miért? Mutatjuk.
Pólót, sweatert, melegítőalsót fogason bemutatva is lehet reklámozni, csak senkit nem fog érdekelni.
A sex sells, azaz szexszel minden eladható mottót viselő marketingstratégia faék egyszerűségű, és nagyjából egyidős magával a reklámmal, napjainkban azonban a szuperérzékeny, szuperpolkorrekt gerillaalakulatok legszívesebben sóval hintenék be azoknak a reklámoknak a nyomát, amelyek női vagy férfi – összességében emberi testrészekkel akarnak eladni egy-egy terméket.
A Surf is Dead esetében kicsit direktbe tolták az arcunkba a tangás hátsókat, és éppen ezért mi sem érezzük hatékonynak az ennyire erős szexuális tartalmat, de nem azért, mert Virág elvtársat is megszégyenítően prűdek vagyunk, hanem mert annyira elvonják a figyelmünket a modellek, hogy nem tudjuk, mit is akarnak eladni nekünk.
Szőnyeget?
Cipőt?
Hajlakkot?
Tangát?
(Forrás: Highsnobiety)