Nem kamu, nem prank, nem trollkodás, nem április bolondja. Annyira népszerű lett – számunkra totál érthetetlen módon – a férfi konty, hogy egy cég úgy érezte; piaci rés, hogy nincs még férfi copfparóka. Na már van. Őrület, letettük a hajunkat.

A Groupon nevű vállalat állt elő az ötlettel, hogy a férfiasságod koronájaként instant kontyot tűzhess a fejed tetejére. Szerintük annyira népszerű lett a színészeken és focistákon eluralkodó, fejbúbra púpozott konty, hogy a világ megérett a kontyparókára. (Szerintünk a világ soha nem érett meg erre és ez jó volt így.)

9,99 dolláros bevezető áron kínálják a cuccot - ne kattints, ha ér valamit a férfiasságod. Szerintük amúgy több mint 65 dollárt ér a kontyparóka, tehát 85 százalékos a leárazás. Ami tök szuper egy olyan termékre, amit remélünk, hogy se az előző, se a következő, de a mostani életedben biztos, hogy soha akarsz megvenni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés