Két nappal a Tour de Hongrie rajtja előtt megnyitotta Budapesten a márkaboltját a kerékpársport egyik úttörőjeként világszerte ismert tajvani prémium kerékpárgyártó, a Giant Group.

A május 12-i megnyitón a magyar kerékpáros társadalom meghatározó szereplői mellett részt vettek két a Tour de Hongrie-n induló profi csapat, a Jayco-AlUla és Kern Pharma legismertebb versenyzői is.

A Giant 2019-ben nyitott Gyöngyösön gyárat, most pedig újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarországon: első hivatalos márkaboltjának megnyitása Budapesten nemcsak a magyarországi potenciálba vetett hitüket, hanem a Közép- és Kelet-Európa iránti hosszú távú elkötelezettségüket is tükrözi. Az üzlet megnyitásával a vállalatcsoport célja, hogy egy olyan egyedülálló élményközpontot hozzon létre, amely interaktív programokkal és tevékenységekkel járul hozzá a kerékpáros kultúra fejlődéséhez, és egyben a kerékpáros közösség egyik legfontosabb találkozási pontjává válik.

Egyedülálló élmény a város szívében

A Giant a hivatalos budapesti üzlet megnyitásával nemcsak a jelenlétét és a kerékpáros kultúrát kívánja erősíteni a régióban, hanem az üzletben való vásárlás élményét is új szintre kívánja emelni. A vállalat szerint az üzlet egyszerre szolgál majd ügyfélszolgálati és oktatási központként, ahol a vásárlás élmény, a vásárlók pedig egy közösség részéve válhatnak.

A márka filozófiája a megalakulás óta változatlan: a legmagasabb minőséget, innovációt és teljesítményt kínálja minden kerékpáros számára, a hobbistáktól a profi sportolókig. Ehhez hűen az üzlet teljes körű megoldásokat kínál minden kerékpáros igény kielégítésére, a sporttól a szabadidőn át a mindennapi kerékpározásig, a felnőttektől a gyermekekig, a felszereléstől a szervizelésig.

„A Giantnál abban hiszünk, hogy a kerékpározás több mint sport vagy közlekedési eszköz. Ez egy mozgalom. Egy mozgalom az egészségesebb életmód, a zöldebb városok és az integrált közösségek felé"

– mondta Phoebe Liu, a Giant Global Group vezérigazgatója az üzlet megnyitása alkalmából.

Tajvanról a világ élére

A Giant Group 1972-ben alakult. A márka a „Raise The Bar” elnevezésű víziójával elkötelezett az egész kerékpáros világ fejlesztése és egy új kerékpáros kultúra aktív előmozdítása mellett világszerte. Ma a Giant Group a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártója. Az olyan kezdeményezéseken keresztül, mint a Kerékpáros Életmód Alapítvány, a YouBike nyilvános kölcsönzőrendszer, a Giant Adventure Travel és a tajvani Kerékpáros Kultúra Múzeum, a Giant azon dolgozik, hogy a kerékpározás örömteli, elérhető és kulturális élmény legyen. A Giant fő célja jelenleg, hogy új márkaüzletük megnyitásával ezt a gondolkodásmódot Európába és hazánkba is elhozza.

Az innováció és a fenntartható gyakorlatok terén élen járó vállalat ma már nem csak a kerékpárokra összpontosít, minőségi kiegészítőiken, ruházatukon és szervizmegoldásain keresztül teljes életstílusélményt is kínál.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Giant Group; fotók: Németh Szabolcs.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés