Két nappal a Tour de Hongrie rajtja előtt megnyitotta Budapesten a márkaboltját a kerékpársport egyik úttörőjeként világszerte ismert tajvani prémium kerékpárgyártó, a Giant Group.

A május 12-i megnyitón a magyar kerékpáros társadalom meghatározó szereplői mellett részt vettek két a Tour de Hongrie-n induló profi csapat, a Jayco-AlUla és Kern Pharma legismertebb versenyzői is.

A Giant 2019-ben nyitott Gyöngyösön gyárat, most pedig újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarországon: első hivatalos márkaboltjának megnyitása Budapesten nemcsak a magyarországi potenciálba vetett hitüket, hanem a Közép- és Kelet-Európa iránti hosszú távú elkötelezettségüket is tükrözi. Az üzlet megnyitásával a vállalatcsoport célja, hogy egy olyan egyedülálló élményközpontot hozzon létre, amely interaktív programokkal és tevékenységekkel járul hozzá a kerékpáros kultúra fejlődéséhez, és egyben a kerékpáros közösség egyik legfontosabb találkozási pontjává válik.

Egyedülálló élmény a város szívében

A Giant a hivatalos budapesti üzlet megnyitásával nemcsak a jelenlétét és a kerékpáros kultúrát kívánja erősíteni a régióban, hanem az üzletben való vásárlás élményét is új szintre kívánja emelni. A vállalat szerint az üzlet egyszerre szolgál majd ügyfélszolgálati és oktatási központként, ahol a vásárlás élmény, a vásárlók pedig egy közösség részéve válhatnak.

A márka filozófiája a megalakulás óta változatlan: a legmagasabb minőséget, innovációt és teljesítményt kínálja minden kerékpáros számára, a hobbistáktól a profi sportolókig. Ehhez hűen az üzlet teljes körű megoldásokat kínál minden kerékpáros igény kielégítésére, a sporttól a szabadidőn át a mindennapi kerékpározásig, a felnőttektől a gyermekekig, a felszereléstől a szervizelésig.

„A Giantnál abban hiszünk, hogy a kerékpározás több mint sport vagy közlekedési eszköz. Ez egy mozgalom. Egy mozgalom az egészségesebb életmód, a zöldebb városok és az integrált közösségek felé"

– mondta Phoebe Liu, a Giant Global Group vezérigazgatója az üzlet megnyitása alkalmából.

Tajvanról a világ élére

A Giant Group 1972-ben alakult. A márka a „Raise The Bar” elnevezésű víziójával elkötelezett az egész kerékpáros világ fejlesztése és egy új kerékpáros kultúra aktív előmozdítása mellett világszerte. Ma a Giant Group a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártója. Az olyan kezdeményezéseken keresztül, mint a Kerékpáros Életmód Alapítvány, a YouBike nyilvános kölcsönzőrendszer, a Giant Adventure Travel és a tajvani Kerékpáros Kultúra Múzeum, a Giant azon dolgozik, hogy a kerékpározás örömteli, elérhető és kulturális élmény legyen. A Giant fő célja jelenleg, hogy új márkaüzletük megnyitásával ezt a gondolkodásmódot Európába és hazánkba is elhozza.

Az innováció és a fenntartható gyakorlatok terén élen járó vállalat ma már nem csak a kerékpárokra összpontosít, minőségi kiegészítőiken, ruházatukon és szervizmegoldásain keresztül teljes életstílusélményt is kínál.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Giant Group; fotók: Németh Szabolcs.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen autóvezető vagy? Bírod a modern technológiákat? Tudd meg ebből a kvízből!

Vanessa úgy néz, mintha tudná, hogy nézzük

Rekordot döntött a zöldítés Bécsben

További cikkeink a témában
A sportesemény, ami egyszerre fáj, felemel és függővé tesz
Hirdetés