A huszadik század egyik legnagyobb divatfotósa színesen provokatív, feketén humoros, gyakran szexuális, szürrealista és mesterien komponált képeken értelmezi újra a reklámfotózást. A fotókhoz nem kell divatban jártasnak lenned, civil szemmel is csodálatosan ütnek.

Mennyire lehet jó fotós valaki, ha Annie Leibovitz, mint csodálója ad át neki díjat? Guy Bourdin 1928-től 1991-ig élt divat- és reklámfotós, aki már-már kórosan kerülte a hírnevet és az elismerést, pedig a huszadik század második felének egyik legbefolyásosabb és legkreatívabb reklámfotósát tisztelhetjük benne. A Vogue-tól kezdve a Harper's Bazaaron át olyan magazinoknak és márkáknak fotózott mint a Chanel, a Versace vagy a Pentax. Bourdin komplex narratívát használ: egyszerre Lynch-szerűen baljós-misztikus, erotikus, néhol pedig erőszakos és provokatív, de mégis finom, haute-couture stílusa nálunk nagyon betalált.

(Képek: Guy Bourdin Estate 2014)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés