Marketingesek, PR-osok, szevasztok! Vállalatvezetők, ügynökségi szakemberek és civil érdeklődők, szevasztok! Gondolkoztatok már, mibe jobb befektetni; Youtube reklámba, hírlevélbe vagy Facebook-tartalomba? Insta-profilban, blogban, startupban vagy épp videóklipben kell gondolkozni 2016-ban? A HVG egész napos konferenciáján a legnagyobb magyar think-tankek fejtik ki a legfontosabb idei marketingtrendeket.
Zavaros vizeken evez mindenki, aki 2016-ban a legpiacképesebb marketing-áramlatot szeretné meglovagolni; a közösségi média folyamatos átalakulása, az állandóan változó kínálat és a bővülő tartalomechnikai innovációk mind-mind befolyásolják a fogyasztói szokásokat, így az erre épülő tartalomgyártást és annak marketingjét is. Nehéz dolga van így még a legsasszeműbb vállalkozónak is, hogy kiigazodjon a legfrissebb trendek hínárosában és meglássa, milyen szolgáltatásokat hogyan lehet a leghatékonyabban célba juttatni.
A HVG harmadik alkalommal megrendezett Tartalommarketing 3.0 konferenciájára összevezényelte Magyarország legrelevánsabb megmondóembereit a témában: marketinggurukat, igazgatókat, kommunikációs tanácsadókat, ügynökségi szakembereket, kreatívokat és még bloggereket is (Egy nap a városban blog), hogy az elképesztő spektrumú kérdésekre minden oldalról választ kaphassanak az érdeklődők. Az egy napig tartó gyorstalpalón színes előadásokat hallhatunk a vizuális tartalomfejlesztésről (pl. YouTube, Instagram), a natív reklámokról, az inbound marketingről és a haladó munkaszervezésről (agile marketing), de ezeken a témákon túl a biztos alapokat jelentő stratégiaalkotásról és karakterkészítésről sem feledkeztek meg a szervezők. A pergő előadások mellett egy szakmai műhellyel, valamint izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel várják a marketing-alkímiában bölcsek kövére áhítozó érdeklődőket.
Helyszín és időpont:
Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás u. 8.
2016. március. 24. 09.30
Pont ez a tudás hiányzik az üzletedhez? Akkor itt olvashatod el a részletes programot, valamint regisztrálni is itt tudsz az eseményre.