Sportos is, elegáns is, pimasz is.

Mondjuk férfidivatnak csak apró betűs résszel neveznénk a Brand New Vibes névre hallgató kollekciót, mert a szettek java része szerintünk csak 30 éves kor alatt működik, de attól ez a kollekció szerintünk teljesen rendben van.

Ez is érdekelhet:

A Tipton és a Nespresso hozta össze az év hazai stíluspillanatát - Roadster

Hosszú még az év, de ha napszemüvegekről van szó, akkor biztosan ez az idei esztendő csúcsmomentuma. Újrahasznosításból a Tipton eddig is jeleskedett, hiszen immáron bolygóméretűleg elismerten ikonikus brandjét a bakelitekből készített napszemüvegekre alapozta. A Nespressónak tehát nem kellett sokat keresgélnie, amikor azon gondolkodott, miként is hasznosíthatná újra a kapszuláit, így meg is született a limitált szériás Nespresso+Tipton napszemüveg kollekció.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés