Az együttműködés neve HOPPex, a Sanoma-oldalakat felvásárló Centrál is benne van, az egész lényege pedig a hirdetések hatékonyabb értékesítése.

Az online bevételek itthon tartása a célja a Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange nevű rendszernek, amelyet az Origo Zrt., az Indexet is kiadó CEMP és a Sanoma új megfelelője, a Centrál Médiacsoport alapított – jelentették be az Internet Hungaryn.

Egyre több hirdetési pénz vándorol ugyanis automata rendszereken keresztül olyan külföldi cégekhez, mint a Facebook vagy a Google, a tervek szerint 2015 elején induló, programozott hirdetéseket kínáló HOPPex pedig alternatíva lehet. A tesztidőszak után újabb hazai médiumokkal bővülhet a három meghatározó magyarországi portál által elindított rendszer.

(A kép illusztráció.)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Egyre kisebbek a madarak, az agyuk viszont egyre nagyobb

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés