A kevesebb több? Ewan Yap szerint az érthetőséghez nem kellenek sallangok.

A Big Brand Theory nevet viselő dizájnprogram arra tesz kísérletet, hogy bebizonyítsa, az ikonikus üdítőmárkák képesek lehetnek egyszerűen fenntartani befolyásukat pusztán a minimalista esztétika eszközeit felhasználva.  Minden márka eredeti dizájnjából aprólékosan, egyedülálló módon, mégis markánsan emeltek ki részleteket, megtartva annak integritását, ugyanakkor fokozva az eredeti koncepció esztétikai értékét.

Tovább:
A legfrissebb Player-cikkekhez
A rovat többi cikkéhez
Sellők aranybikiniben – A Victoria's Secret újabb videóval kényeztet bennünket

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

Az is veszélyezteti a trópusi erdőket, amire eddig nem gondoltunk: a túl sok tápanyag

Alexának biztonsági kód nélkül is segítünk bejelentkezni az Ügyfélkapu+-ra

További cikkeink a témában
Nincs időm sportolni, de le akarok fogyni gyorsan! Hogy lehet ezt?
Hirdetés