A kevesebb több? Ewan Yap szerint az érthetőséghez nem kellenek sallangok.

A Big Brand Theory nevet viselő dizájnprogram arra tesz kísérletet, hogy bebizonyítsa, az ikonikus üdítőmárkák képesek lehetnek egyszerűen fenntartani befolyásukat pusztán a minimalista esztétika eszközeit felhasználva.  Minden márka eredeti dizájnjából aprólékosan, egyedülálló módon, mégis markánsan emeltek ki részleteket, megtartva annak integritását, ugyanakkor fokozva az eredeti koncepció esztétikai értékét.

Tovább:
A legfrissebb Player-cikkekhez
A rovat többi cikkéhez
Sellők aranybikiniben – A Victoria's Secret újabb videóval kényeztet bennünket

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés