Újabb szöget vertek a patriarchátus koporsójába.

Az ikonikus Johnnie Walker brand tulajdonosa, a Diageo bejelentette, hogy beindít egy szériát, amelyen Johnnie helyét egy hölgy, bizonyos Jane Walker foglalja el.

Olyan brandként, amely 200 éve a progresszió pártján állt, a Johnnie Walker büszkén mutatja be Jane-t, akivel a progresszió melletti elkötelezettségünket bizonyítjuk.

A széria márciusban, a nemzetközi nőnapon kerül a boltokba, nagyjából 10 ezer forint körüli áron. A bevétel egy része, 250 ezer dollár nőjogi szervezetekhez kerül.

Nem mindenki rajong az öletért, sok nő egyszerű marketingfogásnak tartja, aminek a célja csupán profitnövelés, másoknak nem tetszik a görcsös igyekezet, megint mások szerint a női egyenjogúságért folyó harcot nem segíti egy női logó, vagy az olyan hashtagek, mint a #janewalker.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés