A "Broken India" kampány kegyelem nélkül tolja az arcunkba, hogy a valóság bizony sokszor igen távol áll a valóságtól, ha egy ország reklámozásáról van szó. Elég egy jó útifotós, egy penge vágás és néhány filter az Instán, és már be is dőlünk.

Amolyan ellenszele ez a "Beautiful India" kampánynak, ami egyesek szerint túl szépnek tünteti fel a valóságot, miközben a szegénység, a szennyezettség és a betegségek egyre jobban veszélyeztetik az országot. Két fotó a sorozatból egészen sokkoló, de az alkotók célja csupán annyi vele, hogy induljon el a kommunikáció a helyzet javításáról.

Elég provokatívra sikerült a fotókampány, de azért beütött, hogy minket is hányszor ért már csalódás, mikor egy új helyet akartunk felfedezni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés