A "Broken India" kampány kegyelem nélkül tolja az arcunkba, hogy a valóság bizony sokszor igen távol áll a valóságtól, ha egy ország reklámozásáról van szó. Elég egy jó útifotós, egy penge vágás és néhány filter az Instán, és már be is dőlünk.

Amolyan ellenszele ez a "Beautiful India" kampánynak, ami egyesek szerint túl szépnek tünteti fel a valóságot, miközben a szegénység, a szennyezettség és a betegségek egyre jobban veszélyeztetik az országot. Két fotó a sorozatból egészen sokkoló, de az alkotók célja csupán annyi vele, hogy induljon el a kommunikáció a helyzet javításáról.

Elég provokatívra sikerült a fotókampány, de azért beütött, hogy minket is hányszor ért már csalódás, mikor egy új helyet akartunk felfedezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés