Ha valami Reilly, a Londonban dolgozó skót grafikus kezébe kerül, egészen furcsa irányt tud venni. A művészeti vezetőként dolgozó fickó évek óta szeret kedvtelésből eljátszani hétköznapi logókkal. Most épp őrületesen összemosta őket a legfinomabb, legelegánsabb divatmárkák védjegyeivel.

Íme a totális összezavarodás:

Na? Te megvennéd a "burgerkinges" Calvin Kleint, vagy "filás" Fendit? Mert mi nagyon nem...

(via Anothermag, Reilly)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
8% Naná, és nagyon keményen.
45% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés