Erre mondják, hogy sikertermék!

22 500 forintba kerül, vagyis cseppet sem olcsó mulatság a Goop új terméke, a vaginaillatú gyertya, mégis alig egy óra alatt kifogyott a készlet. Íme, a gyertya:

A gyertya neve „Ennek olyan illata van, mint a vaginámnak” a Goop terméke, ez egy alternatív életmód cég, amelyet Gwyneth Paltrow alapított 2008-ban.

A helyzet az, hogy nem csak forgalmazzák a terméket, sokkal több közük van hozzá, az ötletgazda ugyanis maga a hollywoodi színésznő. A gyertya ötlete egy poénkodás során merült fel Paltrow és egy parfümőr, Douglas Little között. A viccből végül valóság lett, a gyertya elkészült.

És hogy milyen az illata?

Van benne geranium, citrusos bergamot és cédrus. A leírás szerint a gyertya fantáziát, csábítást és melegséget ad az atmoszférának.

Nem ez az első vagina tematikájú termék a cég kínálatában, korábban piacra dobták már a vaginális jádetojás nevű szexjátékszert, de sok kritikát kaptak, mert a termékleírásban megfogalmazott állításokat – például, hogy milyen jótékony hatással van az egészségre – szakértők kétségbe vonták.

Sokan nem szeretik a Goopot. Nemrég például a Netflix bejelentette, hogy január 24-én „The Goop Lab” címmel elindítják az életmód sorozatukat, amelyet Gwyneth Paltrow fog vezetni, mire sokan a Twitteren fejezték ki nemtetszésüket, mondván a Goop áltudományos, és félrevezeti a vásárlóit.

Noha a gyertya nem ígéri azt, hogy a használata javítja az egészségi állapotunkat, sokan annyira utálják a Goopot, hogy a gyertyát is betámadták, mondván, az igazi vaginának nem is ilyen a szaga.

A The Cut interenetes portál szerzői le is tesztelték.

Ennek olyan illata van, mint egy olyan vagináé, amelyik túl sokat használ intim tusfürdőt, és valószínűleg fertőzést fog kapni.

A Twitteren azt is utálták, hogy mi az, hogy vaginaillat, nincs is egyféle, egyetemes vaginaillat, hiszen mindegyik más és más.

Nos, mindezek ellenére a pinaillatú gyertyát a hírek szerint villámgyorsan elkapkodták.

Erről az 1492 című film jut eszünkbe, méghozzá az a jelenet, amikor a Santa Maria már hetek óta halad az óceánon és a tengerészek már nyugtalanok, hogy soha az életben nem fognak partot érni. Zendülés lóg a levegőben. A tengerészek a fedélzet alatt nyomorognak, az egyik felmordul:
– Nem tetszik itt a tenger szaga. Olyan, mint a kurváké.
Erre a felettese humorral próbálván oldani a hangulatot, válaszol:
– Na igen. A jó matróz ezért szeret tengerre szállni.

Biztos, hogy nem idéztünk pontosan, de a lényeg, hogy a Goop egyértelműen egy poénos terméket hozott létre, attól függetlenül, hogy egyébként mennyi ellentmondásos húzásuk van.

Ez pedig valami hasznos:

Így segíthetünk az ausztrál erdőtüzek áldozatain, a természeti pusztításon

Augusztust írtunk, amikor lángokban állt az Amazonas. Most január van, és hónapok óta bozóttüzek pusztítanak az ausztrál kontinensen. Hogy tudunk segíteni?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Katja szereti az állatokat, magára is varratott néhányat

Trükkök, ha beütne a kajakóma a karácsonyi zabálástól

Clarissa kedvéért még 23-án is hajlandók vagyunk sorban állni

További cikkeink a témában