Erre mondják, hogy sikertermék!

22 500 forintba kerül, vagyis cseppet sem olcsó mulatság a Goop új terméke, a vaginaillatú gyertya, mégis alig egy óra alatt kifogyott a készlet. Íme, a gyertya:

A gyertya neve „Ennek olyan illata van, mint a vaginámnak” a Goop terméke, ez egy alternatív életmód cég, amelyet Gwyneth Paltrow alapított 2008-ban.

A helyzet az, hogy nem csak forgalmazzák a terméket, sokkal több közük van hozzá, az ötletgazda ugyanis maga a hollywoodi színésznő. A gyertya ötlete egy poénkodás során merült fel Paltrow és egy parfümőr, Douglas Little között. A viccből végül valóság lett, a gyertya elkészült.

És hogy milyen az illata?

Van benne geranium, citrusos bergamot és cédrus. A leírás szerint a gyertya fantáziát, csábítást és melegséget ad az atmoszférának.

Nem ez az első vagina tematikájú termék a cég kínálatában, korábban piacra dobták már a vaginális jádetojás nevű szexjátékszert, de sok kritikát kaptak, mert a termékleírásban megfogalmazott állításokat – például, hogy milyen jótékony hatással van az egészségre – szakértők kétségbe vonták.

Sokan nem szeretik a Goopot. Nemrég például a Netflix bejelentette, hogy január 24-én „The Goop Lab” címmel elindítják az életmód sorozatukat, amelyet Gwyneth Paltrow fog vezetni, mire sokan a Twitteren fejezték ki nemtetszésüket, mondván a Goop áltudományos, és félrevezeti a vásárlóit.

Noha a gyertya nem ígéri azt, hogy a használata javítja az egészségi állapotunkat, sokan annyira utálják a Goopot, hogy a gyertyát is betámadták, mondván, az igazi vaginának nem is ilyen a szaga.

A The Cut interenetes portál szerzői le is tesztelték.

A Twitteren azt is utálták, hogy mi az, hogy vaginaillat, nincs is egyféle, egyetemes vaginaillat, hiszen mindegyik más és más.

Nos, mindezek ellenére a pinaillatú gyertyát a hírek szerint villámgyorsan elkapkodták.

Erről az 1492 című film jut eszünkbe, méghozzá az a jelenet, amikor a Santa Maria már hetek óta halad az óceánon és a tengerészek már nyugtalanok, hogy soha az életben nem fognak partot érni. Zendülés lóg a levegőben. A tengerészek a fedélzet alatt nyomorognak, az egyik felmordul:
– Nem tetszik itt a tenger szaga. Olyan, mint a kurváké.
Erre a felettese humorral próbálván oldani a hangulatot, válaszol:
– Na igen. A jó matróz ezért szeret tengerre szállni.

Biztos, hogy nem idéztünk pontosan, de a lényeg, hogy a Goop egyértelműen egy poénos terméket hozott létre, attól függetlenül, hogy egyébként mennyi ellentmondásos húzásuk van.

Ez pedig valami hasznos:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon