Mivel a sportruházati márkák, mint például a Nike és az adidas továbbra is meghatározó szereplői a divat világának, nem lenne meglepő, ha szépen lassan a fogyasztók privát életének is szerves részévé válnának olyan termékek révén, amelyek egyelőre igen furcsának tűnnek.

Valószínűleg ez lehetett az elképzelés a HYPERMARKT legújabb kollekciója mögött, amelynek központi eleme éppenséggel egy Nike óvszer és egy guriga WC-papír, ám található még itt adidas "UltraFresh" fogkefe, PUMA mosogatószer és Reebok sebtapasz is.

Nyilvánvalóan egy jó poénról van szó, amivel arra igyekeznek felhívni a figyelmet, hogy milyen rögeszmésen ragaszkodunk ezekhez a márkákhoz. A honlapon egyébként azt írják, mindegyik termék elfogyott, de érdemes lehet időnként visszanézni, hátha ismét feltöltötték a készleteket...

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés