Segítünk, ahol tudunk. Most éppen azt oldjuk meg, hogy ne legyen problémád AZZAL. Szívesen.

A természet rendje, hogy korod előrehaladtával csökken szervezeted tesztoszteron termelése, amihez még te is hozzájárulhatsz, ha nem figyelsz néhány baromi kézenfekvő dologra.

Miért olyan fontos a tesztoszteron?

Mert ez a legfontosabb férfi NEMI hormon, ami – és most csak szigorúan a szerelmi nemi életedre korlátozva – azért olyan baromira lényeges, mert mindenféle szexuális dologgal összefügg, például azzal, hogy nem áll fel, vagy nem elég kemény a pöcsöd, amikor kellene, vagy szeretnéd.

Hogy mindig a helyzet magaslatán állj, ezekre figyelj oda:

Testsúly: az elhízott férfiaknak alacsonyabb a tesztoszteronszintjük, mivel túlsúly a nemi hormonkötő globulin (SHBG) szintjének növekedését eredményezi. Az SHBG lényegében megköti a tesztoszteront a férfiakban, vagyis használhatatlanná teszi azokat.

Italozgatás: a legtöbb ital összetevője ösztrogénszerű anyagokat tartalmaz, ezek pedig csökkentik a tesztoszteron szintjét. Napi két korsó sör azért még belefér, de annál több már kihathat ARRA.

Étrend: el kéne felejteni a zsíros és kalóriadús ételeket, ezek ugyanis jelentősen megdobják a koleszterinszintedet, amivel egy időben a tesztoszterontermelésed csökken. EZEK az ételek például a segítségedre lehetnek.

Edzés: mondanunk sem kell, hogy mozgás hatására mi termelődik? Hát a tesztoszteron. Arra viszont figyelj, hogy a túl sok edzés már negatívan befolyásolja.

Alvás: ez elengedhetetlen a tesztoszteron termelődéséhez. Ha 7-9 óránál rendszeresen kevesebbet alszol, ne is csodálkozz, ha nem áll fel rendesen.

És ezt olvastad már?
Ha péntek, akkor Stella-fotók
Utálsz szerelőt hívni? Akkor ez a cikk neked szól!