Mutatunk egy izgalmas együttműködést, aminek gyümölcsét már ki is próbálhatod. Felkeltettük az érdeklődést? Mondjuk a részleteket!

Született egy olyan nem mindennapi, lendületes együttműködés, aminek te is könnyedén a részese lehetsz. Kapcsolódj az Absolut x Fluor - életérzéshez. De mit is jelent ez?

A jelszó: alkossunk valami ütőset és maradandót!

Az Absolut márka életében évek óta nagyon erősen jelen van a kultúrával, a designnal, a művészetekkel való összekapcsolódás. Ezt támasztja alá a márka munkássága is, hiszen nemzetközi és hazai szinten is nagy nevekkel dolgoztak már együtt.

A teljesség igénye nélkül:

A sor Andy Warhol-lal indult és számtalan művésszel, festőkkel, fotósokkal, designerekkel, zenészekkel folytatódott.  Az együttműködők csapatát erősíti például Deadmau5, Wolfmother, Jay-Z, Swedish House Maffia, Lady Gaga, Rita Ora, Katy Perry is. Hazai viszonylatban Karányi Danival, Simon Iddol-lal, Horányi Julival, Kállay-Saunders Andrással is születtek izgalmas kollaborációk, most azonban Fluor Tomira esett a választás.

“Az Absolut mindig is szeretett olyan művészekkel együtt dolgozni, akik merészek, előremutatóak és megosztóak. Akik amellett, hogy tehetségesek, valamilyen módon inspirálnak és egyedi látásmóddal rendelkeznek. Tomiban mindezt megtaláltuk”

- mondta Tóth Rita, az Absolut magyarországi brand menedzsere.

Ez most valami más

A Fluor Tomival való együttműködés nagy lépés, hiszen ez az első alkalom, hogy egy zenész a márkáról írt dalt és hogy ehhez kapcsolódóan egy limitált csomagolású termék is a piacra került.

“A dal, mint a legtöbb dolog az életemben, az éjszakáknak köszönhető. Nálam tényleg igaz, hogy minden „abszolút az esték miatt van”. A vodka új utakat nyitó kapu lehet két ember között vagy egy társaságban, nagy egymásra találások és barátságok születhetnek ott, ahol felbukkan. Ennek az összetartozásnak az élményét írtam meg ebben a dalban” – mondta Fluor Tomi.

Az együttműködés koncepciója, a limitált egyedi csomagolás és a technikailag és
képi világában is izgalmas videó a Post For Rent hazai ügynökségének munkája.
Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent operatív ügyvezetője elmondta, hogy ez a
kampány az Absolut-tal való együttműködésük kezdetével induló, az ügynökség által készített hosszútávú stratégia alaposan előkészített állomása. Ennek a
kommunikációs tervnek az egyik eleme az olyan hiteles, brand fit márkanagykövetekkel való együttműködés, mint Fluor Tomi. Már a kezdetektől
nagyon fontosnak tartották, hogy az együttműködés keretein belül mind a
márkának, mind pedig Tominak a kölcsönös értékteremtés legyen az elsődleges célja.

A neonfényben úszó valóság pillanatnyi álomképeit illusztráció erősíti. A csomagolás és a videó képi világa tökéletesen illeszkedik az Absolut 2020/21-es kommunikációs trendjeibe.

Nyugi, nem kell keresgélni, a klipet itt megnézheted:

„Belemásztunk a fejembe, ahol éppen óriási fesztiválhangulat van. Nagyon bírtam a forgatást a vicces technikai megoldásokkal; például kis pöttyöket tettek a fejemre és green box előtt forgattunk. Bár képben voltam a történettel, az egész akkor állt össze, amikor már láttam a végeredményt. Ilyenkor általában ez van, más, ha elmesélik, mintha a két szemeddel látod. Nagyon tetszik! Borzasztó jól lett megcsinálva!” – árult el kulisszatitkokat a klipforgatásról Fluor Tomi.

Bejön a pörgés és az Absolut x Fluor-életérzés?  Akkor nyiss te is új utakat, légy részese ennek az élmények! A limitált csomagolású Absolut Vodkát már október 30-tól megtalálod a Tesco, Auchan, Metro, és Spar áruházláncok polcain.

Fotó: Bertalan Ádám

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt az Absolut vodka.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés