A Creative Recreation elég régi receptet tolt be a 2014-es tavaszi lookbookjához. Semmi sem unalmas, ha van mellette egy alulöltözött modell.

Képzeld el ezt az anyagot anélkül a fürdőruhás cicababa nélkül! Megvan? Ugye milyen agyzsibbasztóan unalmas lenne? Igaz, hogy így biztosan kiakaszt pár hiperérzékeny, női egyenjogúságért harcoló aktivistát, de ez divat, az pedig szinte művészet. És ha művészileg indokolt tud lenni a meztelenkedés, akkor egy férfilábnál aléltan heverő hölggyel nehogy már gond legyen. Persze az ilyen reklámmal az a probléma, hogy elfelejtem, mi is a termék, úgyhogy most szólunk, hogy a cipő az.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
35% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.