A Kulka János és más hazai színészek, zenészek, újságírók közreműködésével készült hirdetések nem bántanak. Örülünk, hogy van ilyen.

„A reggelem, a teám és én” címmel készített kampányt a Liptonnak a hazai Mito ügynökség, amely ügyes kézzel választott ki hiteles, értéket képviselő, népszerű arcokat a kisfilmek élére. Tudjuk, hogy az ügyfelek (jelen esetben ez alatt a Liptont értjük) nem éppen a merészségükről híresek, ez a reklám sem tér el formailag a teaóriás megszokott imidzsétől, de napjainkban versekkel fogyasztót szerezni akkor is különutas megoldás és megsüvegelendő teljesítmény.

Még több ilyet.

(Fotó: Mito)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Budapesten is megnyit a világhírű gasztropiac

További cikkeink a témában