És viselj rövid szoknyát negyven fölött is, kalapot egy beltéri helyen, hordj pirosat rózsaszínnel, legyél egyéni vagy olvadj be a közegbe. A svéd divatmárka új reklámja szerint az öltözködésben csak egyetlen egy dolog fontos és annak köze sincs az öltözködéshez.

Méghozzá a fenntarthatóság: hasznosítsd újra a ruháidat az H&M boltokban. Egy normál zacskó ruháért ötszáz forint vásárlási utalványt kapsz, amit levásárolhatsz bármelyik üzletükben. De ezen felül azt veszel fel, amit és ahogyan akarsz. És hamár többek között Iggy Pop is az arcát adta a reklámhoz, akkor hiszünk neki, hogy a zokni szandállal meg a férfiszoknya is jó ötlet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Hamarosan szó szerint beérhet az ehető Budapest koncepció

Vajon ki a nap csaja Lady Gaga születésnapján?

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés