Tényleg nem akarunk drámázni, de Kanye West legújabb Yeezy pulcsijai úgy néznek ki, mintha az óvodás kölkünk – aki titokban csúnya rajzfilmeket néz – festette volna nekünk egy esős délutánon, miközben a fagyoskodó madarakat figyeli az ablakon kívül. Ja, igen: előtte kint labdázott a sárban, utána pedig megint nem mosott kezet. (Grrrr.)

Csakhogy míg az egy kedves darab lesz nekünk, amit elteszünk emlékbe – hiszen milyen édi, ahogy a kis koszos mancsaival mindenféle dolgot odafestett nekünk –, addig Kanye West ugyanezt az érzést próbálja nekünk 150 dollárért, azaz 42 ezer dollárért átadni Wes Langgel együttműködve. Necces.

A pulcsikon lévő szlogenekkel alapvetően nem volna gond, bár a Coelho–West-keményvonalra nem voltunk felkészülve. Pure mind (tiszta elme), Give of yourself (adj bele magad), I am loving awareness (szeretem a tudatosságot), meg ezekhez hasonló gondolatsorok bújnak meg a kiváló szabású pulóvereken.

El is menne ez az idézgetés, bár miután az ember a pulcsikat jobban szemügyre veszi, feltevődik a kérdés: ki az az öntudatos, tiszta elméjű lény, aki ezekben akar flangálni úgy, hogy

  • nem fesztiválra megy,
  • nem ajándékba kapta valamelyik havertól vagy családtagtól,
  • hanem egy kisebb vagyont fizetett érte.

Mintha kicsit kezdene kifutni a Yeezy lába alól a talaj, vagy csak így próbál életet lehelni a márkába?

Alkony borulhat Kanye West márkájára

Kipukkan a nagyra hízott Yeezy-lufi?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Hamarosan szó szerint beérhet az ehető Budapest koncepció

Vajon ki a nap csaja Lady Gaga születésnapján?

További cikkeink a témában