Sportos is, elegáns is, pimasz is.

Mondjuk férfidivatnak csak apró betűs résszel neveznénk a Brand New Vibes névre hallgató kollekciót, mert a szettek java része szerintünk csak 30 éves kor alatt működik, de attól ez a kollekció szerintünk teljesen rendben van.

Ez is érdekelhet:

A Tipton és a Nespresso hozta össze az év hazai stíluspillanatát - Roadster

Hosszú még az év, de ha napszemüvegekről van szó, akkor biztosan ez az idei esztendő csúcsmomentuma. Újrahasznosításból a Tipton eddig is jeleskedett, hiszen immáron bolygóméretűleg elismerten ikonikus brandjét a bakelitekből készített napszemüvegekre alapozta. A Nespressónak tehát nem kellett sokat keresgélnie, amikor azon gondolkodott, miként is hasznosíthatná újra a kapszuláit, így meg is született a limitált szériás Nespresso+Tipton napszemüveg kollekció.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés