Kevés ruha, sok pia, és a világ egyik legkülönlegesebb bulija, amiről sokszor még a budapestiek sem tudnak. Természetesen az éjszakai fürdőbulikról van szó, aminek a promóvideója a Buiness Insideren néhány nap alatt hárommillió embert ért el.

A Széchenyi és Lukács fürdőben tizenhét éve megrendezett Sparty rendezvénysorozat (a spa=fürdő és a party=buli szavak összevonásából) egészen egyedülállónak számít, így nem csoda, hogy évi ötvenezres látogatottságával mára a magyar főváros egyik legnépszerűbb eseményévé nőtte ki magát.

Ami azt illeti, a promóvideónak nem csak a Business Insideren lenne helye, hiszen ezek az éjszakai bulik valószínűleg a budapestiek többségére is az újdonság erejével hatnak. Ha még nem kóstoltál bele a fürdőgatyában piálás szépségeibe, akkor szerintünk sebesen kotord elő a szekrény mélyéről, és célozd be a legközelebbi fürdőt, mert ha így megy tovább, akkor hamarosan talán be sem fogsz férni a rengeteg turista miatt.

A külföldi lap egyébként ebből a Cinetrip-videóból ollózta össze a saját kedvcsinálóját:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
49% Szerencsére nem.