Kevés ruha, sok pia, és a világ egyik legkülönlegesebb bulija, amiről sokszor még a budapestiek sem tudnak. Természetesen az éjszakai fürdőbulikról van szó, aminek a promóvideója a Buiness Insideren néhány nap alatt hárommillió embert ért el.

A Széchenyi és Lukács fürdőben tizenhét éve megrendezett Sparty rendezvénysorozat (a spa=fürdő és a party=buli szavak összevonásából) egészen egyedülállónak számít, így nem csoda, hogy évi ötvenezres látogatottságával mára a magyar főváros egyik legnépszerűbb eseményévé nőtte ki magát.

Ami azt illeti, a promóvideónak nem csak a Business Insideren lenne helye, hiszen ezek az éjszakai bulik valószínűleg a budapestiek többségére is az újdonság erejével hatnak. Ha még nem kóstoltál bele a fürdőgatyában piálás szépségeibe, akkor szerintünk sebesen kotord elő a szekrény mélyéről, és célozd be a legközelebbi fürdőt, mert ha így megy tovább, akkor hamarosan talán be sem fogsz férni a rengeteg turista miatt.

A külföldi lap egyébként ebből a Cinetrip-videóból ollózta össze a saját kedvcsinálóját:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés