Az Air France úgy döntött, hogy tartani akarja a tempót a gyorsuló ütemben digitalizálódó világban. A bolygó egyik legnagyobb légitársasága új szolgáltatásával ugyanis lehetővé tette azt, hogy az utasok ezentúl Facebook Messengeren is hozzájuthassanak beszállókártyájukhoz.

A Holland Királyi Légitársaságnál (Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, KLM) már tavaly elkezdtek ilyen irányban gondolkodni:

elsőként tették ugyanis lehetővé azt, hogy Facebook Messengeren keresztül is igényelhetők legyenek a beszállókártyák.

Az Air France is úgy döntött, hogy követi a hollandokat, és júliusban csatlakoztak a messengeres bulihoz – a lépés egyébként nem meglepő, hiszen a két légitársaság között „testvéri” a viszony: még 2003 őszén jelentették be, hogy a következő év júliusától fúzióra lépnek egymással.

A francia légitársaságnál ezentúl Facebook Messengeren is hozzájuthatunk a beszállókártyákhoz

Egyébként ez egy nagyon jó húzásnak tűnik a csúcstechnológia és a digitális forradalom korszakában: azt jelzi ugyanis, hogy fontosnak tartják, hogy ott is jelen legyenek, ahol az ügyfelük szabadidejük jelentős részét töltik, ehhez pedig a Messenger egy tökéletes választás. Több tapasztalat is azt bizonyítja ugyanis, hogy az utasok nyitottabbak az online világban – azon belül is Messengeren –, és szívesebben osztják meg észrevételeiket.

„Figyelembe vettük a közösségi média trendeket, és szeretnénk alkalmazkodni utasaink mobilitásához. Amennyiben igény van rá, Messengeren is emlékeztetőket kaphatnak hamarosan a becsekkoláshoz, illetve hozzáférhetnek utazási okmányaikhoz”- nyilatkozta Reisz Anna, az Air France KLM regionális marketing vezetője.

Az Air France-nél fontosnak tartják, hogy jelen legyenek a közösségi médiában

A messengeres szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki az Airfrance.hu oldalon foglal jegyet, majd kiválasztja az opciót, hogy az applikáción keresztül jusson hozzá beszállókártyájához.

A francia légitársaságnak egyébként több mint 6,5 millió követője van Facebookon, az ügyfelek kérdéseire pedig 95 ügyfélszolgálati alkalmazott válaszolgat – angolul, németül, spanyolul, portugálul, olaszul és franciául is kérdezhetünk tőlük, de az ázsiaiak is megnyugodhatnak, ugyanis japánul, koreaiul és mandarinul is válaszolnak a hét minden napján. Akinek pedig a Facebook nem szimpatikus, az Twitteren, Wechaten, Instagramon és CacaoTalkon is kapcsolatba léphet a légitársasággal.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tizenhat évig a Normafa szégyenfoltja volt a legendás Hotel Olimpia

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés