1. 7 / 7

    Carlton

    Költség: 1,5 millió dollár

    Kreatív reklám, az biztos. Az epikus és vicces film annyira bejött az ausztrál sörgyárnak, hogy picit megugrott a forgalmuk: állítólag több tízmillió palackkal vásároltak a kisfilm és a sör szerelmesei röviddel a bemutató után az isteni nedűből. Ezért megérte ennyi pénzt és energiát áldozni rá!

  2. 6 / 7

    Ferrari/Shell

    Költség: 4 millió dollár

    Eleve a forgatási helyszíneket is nehéz megszerezni, a Times Square-t csak úgy nem zárják le egy pusziért, és akkor még nem is beszéltünk a többi, egyébként sem olcsón kibérelhető „háttérről”. Egy Forma 1-es autót megtankolni sem egy-két fillér, de nem gond, ha a Shellnek készül az a bizonyos reklám!

  3. 5 / 7

    Honda

    Költség: 6,2 millió dollár

    Egy zseniális reklám. Nem kevesebb, mint 606-szor futottak neki, mire sikerült. Ennyi próbálkozás ugyebár játszi könnyedséggel emésztheti fel a pénztárcák tartalmát. A Hondának szerencsére volt miből játszadoznia, a csakis a cég autóalkatrészeiből összeállított csodának pedig egy egész világ örült, miközben az állunk a padlón koppant.

  4. 4 / 7

    Pepsi

    Költség: 8 millió dollár

    Britney bárhol, bármikor. A szőkeség minden egyes korban danolászik egyet a kóláról. Akkor még nem tudta senki, hogy később egy másfajta kólára vált majd. A kisfilm a 2002-es Super Bowlra készült, ahol ugye nem túl olcsó sugárzási díjjal dolgoznak, az énekesnő gázsija sem volt kevés, így jött ki a brutális végösszeg.

  5. 3 / 7

    Chrysler

    Költség: 15 millió dollár

    Szintén egy Super Bowl reklám, még tavalyról. A cég nem viccelte el, megvette minden idők leghosszabb SB spotjának sugárzási jogát egy rakat pénzért. Számoljunk egy kicsit: az amerikai foci döntőjén 30 másodperc reklámidő közel 3 millió dollárba kerül. És akkor még nem számoltunk Eminemmel és a videó narrátorával, Clint Eastwooddal sem.

  6. 2 / 7

    Guinness

    Költség: 20 millió dollár

    Nicolas Fuglsig rendező neve a legtöbb embernek semmit sem mond, de ha azt is hozzá tesszük, hogy ő követte el a Sony Bravia színes, pattogós labdáival operáló, csodálatos José Gonzalez számmal megtámogatott klipjét, akkor mindenki a fejéhez csap. Ja, igen, hogy a Nicolas! Emberünknek ez a másik, monumentális munkája irdatlan sok pénzből készült, a filmjéhez 6.000 dominót, 10.000 könyvet, 400 gumiabroncsot, 75 tükröt, 50 hűtőszekrényt, 45 ruhásszekrényt és 6 autót fogyasztott el.

  7. 1 / 7

    Chanel

    Költség: 30 millió dollár

    Minden idők egyik legdrágább reklámja. Nicole Kidman 3 milliót kapott a szösszenetért. A látvány-megalomán Baz Luhrmann rendezésében készült csoda tényleg nagyon rendben van, igazi mozis élményt nyújt, ami némi magyarázatot ad a gyártási költségek egekig érésére.

     
Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés