Igen. Több. Milliárd. Dollárnyit.

Egyetlen kávéspohár nagyon régen borzolta fel ennyire a kedélyeket, de hát mégis a Game of Thrones egyik jelenetében maradt az a bizonyos papírpohár és nem mondjuk a Barátok köztében, úgyhogy a dolog valamennyire érthető. A Starbucks iszonyúan nagyot szakított ebből az esetből, jóval nagyobbat, mint azt bárki gondolná, és az is különösen vicces, hogy mindezt úgy érték el, hogy a pohár nem is a Starbucksból származott, hanem egy belfasti kávézóból, ami szerencsétlenül meg sem említődött soha a büdös életben, hiszen mindenki bőszen starbucksozott.

Kiszámolták, hogy ezzel a kis balesettel annyi helyre jutott el a Starbucks neve, hogy az valami elképesztő, ha ezeket a megjelenéseket megvették volna, akkor az összesen 2,3 milliárd dollárba került volna, de ezt az irdatlan mennyiségű ingyen reklámot most hozzájuk vágták ingyen. Nem mintha egyébként marha nagy szükségük lenne a reklámra, de biztosan pukkantottak egy pezsgőt, amikor meglátták ezt a számot. Azért az nem lenne baj, ha az a szegény kávézó is megemlítődne egyszer.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés