Bruce Willis lett a Hell reklámarca. "Mondatok, amiket sosem hittünk volna, hogy leírhatunk"-rovatunk következik.

A nemzetközileg is sikeres Hell most már 50 országban nyomul Bruce Willisszel. Beállt ugyanis egy eléggé kínos szöveggel, de egyébként megkérdőjelezhetetlenül laza megjelenéssel reklámozni a márkát, elmondja, hogy eddig sok kávét ivott, de most már csak Hellt, amitől kicsit olyan az ember érzése, mintha ezt a promót Japánnak forgatták volna le, ott mondanak nagy sztárok olyasmiket, hogy "energia, íz, erő", illetve hogy "szeretek lépést tartani az új trendekkel". Állítólag eredetileg több név is felmerült a kampány tervezésekor, de végül Bruce Willis lett a befutó, akivel New Yorkban forgatták le a reklámfilmet, amit ide kattintva lehet megnézni. Mi kifejezetten örülünk Willis jelenlétének, úgyhogy bontunk majd egyet a sikerük örömére.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés