Bruce Willis lett a Hell reklámarca. "Mondatok, amiket sosem hittünk volna, hogy leírhatunk"-rovatunk következik.

A nemzetközileg is sikeres Hell most már 50 országban nyomul Bruce Willisszel. Beállt ugyanis egy eléggé kínos szöveggel, de egyébként megkérdőjelezhetetlenül laza megjelenéssel reklámozni a márkát, elmondja, hogy eddig sok kávét ivott, de most már csak Hellt, amitől kicsit olyan az ember érzése, mintha ezt a promót Japánnak forgatták volna le, ott mondanak nagy sztárok olyasmiket, hogy "energia, íz, erő", illetve hogy "szeretek lépést tartani az új trendekkel". Állítólag eredetileg több név is felmerült a kampány tervezésekor, de végül Bruce Willis lett a befutó, akivel New Yorkban forgatták le a reklámfilmet, amit ide kattintva lehet megnézni. Mi kifejezetten örülünk Willis jelenlétének, úgyhogy bontunk majd egyet a sikerük örömére.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés