Szék-széklet, végülis tök ugyanaz a kettő.

A reklámszakmában nagy múltú Leo Burnett ügynökség készített egy reklámot a McDonalds számára, melynek (kissé közhelyes) lényege az lett volna, hogy bár rengeteg szó máshogy van minden nyelvben, a McDonald's-os kifejezések világszerte ugyanazok. A McDonald's Learn reklám nem tudjuk, hogy a többi nyelven mennyire sült el pontosan, magyarul… hát, magyarul nem annyira:

Mindenkinek lehet egy rossz napja, na. Mellesleg eléggé gyanakszunk, hogy egy alulfizetett szövegíró utolsó fricskája lehetett ez.

Update: Azóta elkészült a „javított verzió” is – de ezt a székletet aztán le nem mossák magukról.

(Kép: Adeevee)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés