A hőskor szülötteinek és a videojáték-fanatikusoknak sem kell bemutatni az 1994-ban kiadott Doom II-t, az elsők között számon tartott belső nézetű lövöldözős játék (FPS) második részét, több millió fiú kamaszkori szerelmét, amelyre a mai napig oly szívesen emlékeznek vissza.

A videojátékok fejlesztői gyakran rejtenek el titkos átjárókat, szobákat a programokban, ezek alapos felkutatására pedig főként az igazi rajongóknak van elég ideje és türelme. A Doom II is tele volt pakolva ezekhez hasonló easter eggekkel, viszont mivel fanatikusból sem volt hiány, többségükre hamar fény derült. Zero Master viszont – véletlenül – rábukkant a legutolsó ilyen titokra:

a játék 15. szintjén ugyanis akadt egy olyan teleportkapu, amit ennyi éven át mindenki működésképtelennek vélt.

Mint kiderült, a kapun csak úgy lehet átjutni, ha egy másik ellenfél löki be őt a kapuba.

3:05-nél nézheted meg a csodát:

Miután összehozta 24 év után a hihetetlen felfedezést, a játék társatyja, John Romero is gratulált neki Twitteren.

???? ?????? on Twitter

CONGRATS, Zero Master! Finally, after 24 years! "To win the game you must get 100% on level 15 by John Romero." Great trick getting to that secret! https://t.co/Im9BSP5Eyh #doom

Igen, ő most bizony sokak szemében hős.

Ez is érdekelhet:

Huszonöt percig mutogatták az új DOOM-ot a QuakeConon

Nagyot robbant a DOOM Eternal a legheavymetálabb videojátékos expón.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés