A hőskor szülötteinek és a videojáték-fanatikusoknak sem kell bemutatni az 1994-ban kiadott Doom II-t, az elsők között számon tartott belső nézetű lövöldözős játék (FPS) második részét, több millió fiú kamaszkori szerelmét, amelyre a mai napig oly szívesen emlékeznek vissza.

A videojátékok fejlesztői gyakran rejtenek el titkos átjárókat, szobákat a programokban, ezek alapos felkutatására pedig főként az igazi rajongóknak van elég ideje és türelme. A Doom II is tele volt pakolva ezekhez hasonló easter eggekkel, viszont mivel fanatikusból sem volt hiány, többségükre hamar fény derült. Zero Master viszont – véletlenül – rábukkant a legutolsó ilyen titokra:

a játék 15. szintjén ugyanis akadt egy olyan teleportkapu, amit ennyi éven át mindenki működésképtelennek vélt.

Mint kiderült, a kapun csak úgy lehet átjutni, ha egy másik ellenfél löki be őt a kapuba.

3:05-nél nézheted meg a csodát:

Miután összehozta 24 év után a hihetetlen felfedezést, a játék társatyja, John Romero is gratulált neki Twitteren.

???? ?????? on Twitter

CONGRATS, Zero Master! Finally, after 24 years! "To win the game you must get 100% on level 15 by John Romero." Great trick getting to that secret! https://t.co/Im9BSP5Eyh #doom

Igen, ő most bizony sokak szemében hős.

Ez is érdekelhet:

Huszonöt percig mutogatták az új DOOM-ot a QuakeConon

Nagyot robbant a DOOM Eternal a legheavymetálabb videojátékos expón.

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés