A hőskor szülötteinek és a videojáték-fanatikusoknak sem kell bemutatni az 1994-ban kiadott Doom II-t, az elsők között számon tartott belső nézetű lövöldözős játék (FPS) második részét, több millió fiú kamaszkori szerelmét, amelyre a mai napig oly szívesen emlékeznek vissza.
A videojátékok fejlesztői gyakran rejtenek el titkos átjárókat, szobákat a programokban, ezek alapos felkutatására pedig főként az igazi rajongóknak van elég ideje és türelme. A Doom II is tele volt pakolva ezekhez hasonló easter eggekkel, viszont mivel fanatikusból sem volt hiány, többségükre hamar fény derült. Zero Master viszont – véletlenül – rábukkant a legutolsó ilyen titokra:
a játék 15. szintjén ugyanis akadt egy olyan teleportkapu, amit ennyi éven át mindenki működésképtelennek vélt.
Mint kiderült, a kapun csak úgy lehet átjutni, ha egy másik ellenfél löki be őt a kapuba.
3:05-nél nézheted meg a csodát:
Miután összehozta 24 év után a hihetetlen felfedezést, a játék társatyja, John Romero is gratulált neki Twitteren.
???? ?????? on Twitter
CONGRATS, Zero Master! Finally, after 24 years! "To win the game you must get 100% on level 15 by John Romero." Great trick getting to that secret! https://t.co/Im9BSP5Eyh #doom
Igen, ő most bizony sokak szemében hős.
Ez is érdekelhet:
(via)