Elkezdtek szivárogni a reklámok a február 2-i csúcseseményre, a Super Bowlra, itt épp az apokalipszist vetítik előre egy igen érdekes megközelítésben. Ötletes, vicces.

A Victoria's Secret jött ki az első reklámmal, a Mercedes egy látványos mesével jött ki, aztán most itt az eddigi legviccesebb, legötletesebb, ami történetesen a világvége eljöveteléről szól. Mondjuk látványban is erős, a poént viszont nem lőjük le, de van és tetszeni fog. Kicsit mindenki magára ismer.

A Mophie amúgy nem csak töltőket dob a piacra, van neki például menő iPhone-tokja is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában