Elkezdtek szivárogni a reklámok a február 2-i csúcseseményre, a Super Bowlra, itt épp az apokalipszist vetítik előre egy igen érdekes megközelítésben. Ötletes, vicces.

A Victoria's Secret jött ki az első reklámmal, a Mercedes egy látványos mesével jött ki, aztán most itt az eddigi legviccesebb, legötletesebb, ami történetesen a világvége eljöveteléről szól. Mondjuk látványban is erős, a poént viszont nem lőjük le, de van és tetszeni fog. Kicsit mindenki magára ismer.

A Mophie amúgy nem csak töltőket dob a piacra, van neki például menő iPhone-tokja is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés