Június 12-én egy megnyitó eseménnyel vette kezdetét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) és a Budapest Park együttműködésében megvalósult kiállítás, amely a Park Gallery helyszínen kapott helyet. A tárlat a MOME Média Design BA hallgatóinak fesztiválarculati munkáit mutatja be, amelyek egy tavaszi szemeszteres kurzus keretében készültek.

A hallgatók feladata az volt, hogy egy fiktív fesztivál vizuális identitását tervezzék meg, saját tematika, koncepció és akár helyszín (város, ország) megadásával. A tervezés során saját nevet is adtak az általuk kitalált eseménynek, így valódi márkaként, hiteles arculattal jelennek meg a plakátokon. A munkák izgalmas metszetét adják annak, ahogy a következő generáció vizuális gondolkodása reflektál a zeneipar, a kultúra és a branding aktuális kérdéseire.

A kiállított anyagok nemcsak a plakátokat, hanem a hozzájuk kapcsolódó koncepciókat és feladatokat is tartalmazzák, betekintést nyújtva abba a komplex gondolkodásba, amely egy-egy fesztivál arculati világának megalkotását jellemzi.

A negyedéves kurzus célja az volt, hogy a hallgatók elsajátítsák a fesztiválbranding alapjait, megértsék a vizuális identitás szerepét, és gyakorlati tapasztalatokat szerezzenek egy kreatív projekt során.

A kurzus szakmai vezetése


Média Design BA szakvezető: Pálfalusi Attila
Konzulens: Kiss Benedek Kristóf
Projektmenedzser: Molnár Júlia Dóra

A MOME Média Design szak olyan interdiszciplináris képzést kínál, amely ötvözi a képzőművészetet, a technológiát és a multimediális gyakorlatokat. A képzés célja, hogy a hallgatók komplex és innovatív módon tudjanak reagálni a kortárs művészet és a kreatív iparágak kihívásaira. A tanterv lefedi többek között a film- és videóklipkészítés, az interaktív game design, valamint a virtuális valóság területeit is. A program nagy hangsúlyt fektet a kritikai gondolkodás, a koncepcionális fejlődés és a technológiai jártasság párhuzamos fejlesztésére – így válhatnak a jövő kreatív szcénájának formálóivá.

A kiállítás a Budapest Park főbejáratán belépve jobbra, az Unicum Retro Kert feletti teraszon látogatható minden programnapon, érvényes belépőjeggyel, az évad végéig.

A cikk létrejöttét támogatta a Budapest Park.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.