Ha hibádzik a költségvetés, a producerek előszeretettel adnak el néhány másodpercet a filmjükből. A deal egyszerű: az adott cég fizet, cserébe a főhős az ő termékéből fog kortyolni két akció között. Ez a product placement, azaz fizetett termékmegjelenítés, amivel Hollywood már jó ideje egészíti ki a gyártásra szánt büdzsét.

A legtöbbször ezt úgy sikerül megoldani, hogy a reklám ne lógjon le a vászonról. Ha a főszereplő szomjas, nem muszáj lekaparnia a címkét, mielőtt belekortyol a sörbe, és ha már ez így van, miért ne fizethetne a Heineken néhány milliót az elérésért? Olykor azonban a producerek mellé szegődött marketingeseknek nem elég egy éppen látható logó a kép sarkában.

Kvízünkben olyan pofátlan, vagy túl egyértelmű, a néző arcába belemászó termékmegjelenítésekre kérdezünk rá, melyekre a figyelmesebb filmrajongók egészen biztosan emlékezni fognak.

Tesztelt magad te is!

Naponta friss kvízzel jövünk. Ezeket próbáltad már?

Kvíz: híres filmes piálásokkal képben vagy?

Most kiderül, mennyire figyelsz, amikor a vásznon megy a szeszelés.

Ki mered tölteni ezt a véres horrorfilmes halálokról szóló kvízt?

Vágod, kit hogyan ért el a végzet a leghíresebb horrorfilmekben?

Kvíz: mennyire vágod a Marvel-filmek ferdítéseit?

Az MCU sok ponton eltér a képregényektől. Most rákérdezünk tíz közismertebb változtatásra.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
18% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Az ikon újjászületik: megérkezett Magyarország első branded rezidenciája
Hirdetés