Ha hibádzik a költségvetés, a producerek előszeretettel adnak el néhány másodpercet a filmjükből. A deal egyszerű: az adott cég fizet, cserébe a főhős az ő termékéből fog kortyolni két akció között. Ez a product placement, azaz fizetett termékmegjelenítés, amivel Hollywood már jó ideje egészíti ki a gyártásra szánt büdzsét.

A legtöbbször ezt úgy sikerül megoldani, hogy a reklám ne lógjon le a vászonról. Ha a főszereplő szomjas, nem muszáj lekaparnia a címkét, mielőtt belekortyol a sörbe, és ha már ez így van, miért ne fizethetne a Heineken néhány milliót az elérésért? Olykor azonban a producerek mellé szegődött marketingeseknek nem elég egy éppen látható logó a kép sarkában.

Kvízünkben olyan pofátlan, vagy túl egyértelmű, a néző arcába belemászó termékmegjelenítésekre kérdezünk rá, melyekre a figyelmesebb filmrajongók egészen biztosan emlékezni fognak.

Tesztelt magad te is!

Naponta friss kvízzel jövünk. Ezeket próbáltad már?

Kvíz: híres filmes piálásokkal képben vagy?

Most kiderül, mennyire figyelsz, amikor a vásznon megy a szeszelés.

Ki mered tölteni ezt a véres horrorfilmes halálokról szóló kvízt?

Vágod, kit hogyan ért el a végzet a leghíresebb horrorfilmekben?

Kvíz: mennyire vágod a Marvel-filmek ferdítéseit?

Az MCU sok ponton eltér a képregényektől. Most rákérdezünk tíz közismertebb változtatásra.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés