Csak megfelelő elhelyezés kell, utána úgyis beindul a fantázia.

A Humo című belga szatirikus magazin erotikuskönyv-sorozatát biztosan könnyen lehetett volna feltűnő fotókkal és hirdetésekkel promózni néhány évvel ezelőtti megjelenésekor, csak hát tizennyolc pluszos hozzáférésű magazinokban. Napilapokban és sima magazinokban viszont csak jóval visszafogottabb módon tehették volna meg ugyanezt – ha nincs a Mortierbrigade nevű brüsszeli kommunikációs ügynökség. Ők ugyanis azt találták ki, hogy önmagukban nem provokatív hirdetéseket helyeznek egy-egy másik, teljesen független hirdetés mellé, a kettő közös üzenete pedig már tökéletes számukra. Zseniális.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: Bored Panda)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A ma 40 éves Scarlett Johansson tíz legjobb filmje

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés