Zseniális.

Jure Tovrljan szlovén grafikus úgy alakította át a világ legnagyobb márkáinak logóit, hogy azok a koronavírus-helyzetre reagáljanak. A Starbucks-figura például arcmaszkot kapott, míg a Nike Just do it (csak csináld!) felkiáltásából Just don't do it (csak ne csináld!) lett, és van még több is, nézd csak:

Starbucks
Nike
MasterCard
NBA
LinkedIn
Mobil
Goodyear
Corona
Olimpia

És az Audi Magyarország is a kellő távolságtartásra hívja fel a figyelmet új logójával:

Audi Magyarország on Facebook Watch

Kedves Audi-rajongók! Az aktuális helyzetben egyszerre szükséges, hogy tartsuk a kellő távolságot, ugyanakkor össze is kell fognunk. Mindenkit arra...

(Forrás: Béhance, Audi Magyarország)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés