A K-fee nevű német dobozos kávémárka 2004-ben, egy évvel a YouTube indulása előtt mutatta be az elhíresült reklámot, ami azóta több generációt is traumatizált.

Ha esetleg te még nem láttad a Relaxing Car Drive, azaz Békés autókázás című klipet, akkor figyelmeztetünk, óvatosan közelíts!

Ha sikerült normalizálni a pulzusodat, akkor eláruljuk, hogy egy évvel a klip bemutatása után a K-fee lehúzta a rolót, ami némi elégtételül szolgálhat azért, hogy ezzel több millió embert kergettek szívrohamközeli állapotba. A nagyon genyó klip május 31-én ünnepelte 20. születésnapját.

Ez is érdekelhet:

Ryan Reynolds Közép-Európa Hawaiijának nevezte Budapestet

A sztár áradozott egy sort a magyar fővárosról.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Harmincegy éve nő vezeti Budapest legnépszerűbb, sokat látott sztriptízbárját – A nagy Marilyn-sztori a Playeren

Tíz, streamingre frissen felkerült film, amit érdemes megnézni a héten

Hihetetlen, de a Furiosa egyik színészének közleményben kellett tisztáznia, hogy ez csak egy film, nem a valóság

További cikkeink a témában