A K-fee nevű német dobozos kávémárka 2004-ben, egy évvel a YouTube indulása előtt mutatta be az elhíresült reklámot, ami azóta több generációt is traumatizált.

Ha esetleg te még nem láttad a Relaxing Car Drive, azaz Békés autókázás című klipet, akkor figyelmeztetünk, óvatosan közelíts!

Ha sikerült normalizálni a pulzusodat, akkor eláruljuk, hogy egy évvel a klip bemutatása után a K-fee lehúzta a rolót, ami némi elégtételül szolgálhat azért, hogy ezzel több millió embert kergettek szívrohamközeli állapotba. A nagyon genyó klip május 31-én ünnepelte 20. születésnapját.

Ez is érdekelhet:

Ryan Reynolds Közép-Európa Hawaiijának nevezte Budapestet

A sztár áradozott egy sort a magyar fővárosról.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A 21. század tíz legjobb vallási horrorja

További cikkeink a témában