Ha láttad az Aquaman második részét, biztosan nem csodálkozol azon, hogy Momoa reklámot rendezett a Guinness-nek, hiszen ezt a márkát a filmben is úgy tolták a nézők arcába, hogy az szinte már kínos volt.

A mozi mondjuk nem azért volt rossz, mert kicsit túlzásba estek a product placementtel, és hát a Guinness egyébként tényleg jó sör, szóval mi nem haragszunk emiatt senkire.

Momoa egyébként elmondta, hogy már 12 éve szeretett volna reklámot rendezni az ír márkának, így az A Lovely Day című klip valahol egy megvalósult álom a sztár számára. Véleményem szerint nekik vannak a legjobb reklámjaik a világon – mondta, vagyis nem kis kockázatot vállalt, amikor előadta az ötletét a cég marketingeseinek.

Úgy alakult, hogy a Guinness imádta Momoa szkriptjét, így megbízták a rendezéssel is. Ez lett belőle:

A sztori tehát nem túl bonyolult: Momoa kap egy levelet, melyből kiderül számára, hogy 2%-ban ír származású, amit ő úgy dolgoz fel, hogy őrjöngve elrohan egy kocsmába, ahol kijelenti: Kibaszott ír vagyok! Aztán indul a piálás, természetesen.

Ez is érdekelhet:

Csúnyán beégette a Samsungot egy indiai multimilliárdos fiának az esküvői buliján készült videó

A buli, amin Rihanna is fellépett, minimum 2,3 milliárd forintba került és a Samsung biztosan nem zárja kedves emlékezetébe.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés