Tudtad? rovatunk egyik sorsfordító darabja következik: a világ egyik legnépszerűbb színésze bebaszva csinál reklámokat.

Na jó, ez így nagyon nem igaz. Valójában emberünk teljesen józanul áll kamera elé, ám ha lelassítjuk a közreműködésével felvett klipeket, jellegzetes karakterének köszönhetően tényleg úgy néz ki, mintha csúnyán felöntött volna a garatra.

Ezt először 2007-ben vette észre valaki, vagyis ez a nagyon szórakoztató felismerés idén ünnepli a 15. születésnapját.

Egy 1999-es Apple hirdetés volt az első, amit valaki lelassított és láss csodát...

Azóta Jeffnek nem volt olyan reklámja, amin ne tesztelték volna az elméletet, és végső soron nem nagy meglepetés, hogy a dolog mindegyiken működik.

Itt van egy klip, amit a PayPalnek vettek föl, csak hogy illusztráljuk a kitételt:

Goldblum egyébként mára már inkább intézmény, mint egyszerű színész, akit milliók imádnak, és a rajongáshoz ezek a dolgok igazából csak rátesznek még egy lapáttal.

(főkép: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Egy orosz műkorcsolyázó a Wednesday híressé vált táncát járta el a jégen

Csúcsra ért a Netflix sorozata által inspirált trend.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Tíz, streamingre frissen felkerült film, amit érdemes megnézni a héten

Ez a srác nem simán utcazenész, hanem utcazseni

További cikkeink a témában
Titkos helyek, amiket csak a hajósok ismernek Horvátországban
Hirdetés