Tudtad? rovatunk egyik sorsfordító darabja következik: a világ egyik legnépszerűbb színésze bebaszva csinál reklámokat.
Na jó, ez így nagyon nem igaz. Valójában emberünk teljesen józanul áll kamera elé, ám ha lelassítjuk a közreműködésével felvett klipeket, jellegzetes karakterének köszönhetően tényleg úgy néz ki, mintha csúnyán felöntött volna a garatra.
Ezt először 2007-ben vette észre valaki, vagyis ez a nagyon szórakoztató felismerés idén ünnepli a 15. születésnapját.
Egy 1999-es Apple hirdetés volt az első, amit valaki lelassított és láss csodát...
Azóta Jeffnek nem volt olyan reklámja, amin ne tesztelték volna az elméletet, és végső soron nem nagy meglepetés, hogy a dolog mindegyiken működik.
Itt van egy klip, amit a PayPalnek vettek föl, csak hogy illusztráljuk a kitételt:
Goldblum egyébként mára már inkább intézmény, mint egyszerű színész, akit milliók imádnak, és a rajongáshoz ezek a dolgok igazából csak rátesznek még egy lapáttal.
(főkép: Getty Images)
Ez is érdekelhet: