Tudtad? rovatunk egyik sorsfordító darabja következik: a világ egyik legnépszerűbb színésze bebaszva csinál reklámokat.

Na jó, ez így nagyon nem igaz. Valójában emberünk teljesen józanul áll kamera elé, ám ha lelassítjuk a közreműködésével felvett klipeket, jellegzetes karakterének köszönhetően tényleg úgy néz ki, mintha csúnyán felöntött volna a garatra.

Ezt először 2007-ben vette észre valaki, vagyis ez a nagyon szórakoztató felismerés idén ünnepli a 15. születésnapját.

Egy 1999-es Apple hirdetés volt az első, amit valaki lelassított és láss csodát...

Azóta Jeffnek nem volt olyan reklámja, amin ne tesztelték volna az elméletet, és végső soron nem nagy meglepetés, hogy a dolog mindegyiken működik.

Itt van egy klip, amit a PayPalnek vettek föl, csak hogy illusztráljuk a kitételt:

Goldblum egyébként mára már inkább intézmény, mint egyszerű színész, akit milliók imádnak, és a rajongáshoz ezek a dolgok igazából csak rátesznek még egy lapáttal.

(főkép: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Egy orosz műkorcsolyázó a Wednesday híressé vált táncát járta el a jégen

Csúcsra ért a Netflix sorozata által inspirált trend.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés