A jelek szerint nem kevesen vannak azok, akiknek a leghőbb vágyuk az volt, hogy végre KFC-s csirkeszárny szaggal permetezhessék be a testüket.

A gyorséttermlánc május 7-én No 11 Eau De BBQ néven parfümöt dob piacra, amit a cég online áruházából lehetett megrendelni 11 fontos áron. Azért csak lehetett, mert a termék előrendelésben elfogyott, így a későn ébredők már csak a SOLD OUT felirattal szemezhetnek megrendelés helyett.

Ha te is azok közé tartozol, akik lecsúsztak a remek lehetőségről, akkor még egy kicsit muszáj forgatnunk benned a kést: a parfümben a KFC-s rántott csirkéhez használt mind a 11 fűszer aromája visszaköszön. A nagyjából 5000 forintért vesztegetett 100 millis üvegcse egy sültcsirke-fetisisztának maga lehet az álom, így biztosak vagyunk benne, hogy amint a KFC kiszállítja a megrendelt termékeket, azok sokszoros áron bukkannak majd fel az online piactereken

A gyorsétteremlánc egyébként a teljes befolyt összeget jótékony célra használja a KFC Foundation nevű szervezeten keresztül

(Forrás: New York Post, főkép: KFC)

Ez is érdekelhet:

Hatvanéves nőt választottak szépségkirálynőnek Argentínában

A Miss Universe tavaly szeptemberben eltörölte az indulók életkorára vonatkozó korlátozást, Buenos Airesben pedig úgy gondolták, hogy leelsőzik a témát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
35% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.