A jelek szerint nem kevesen vannak azok, akiknek a leghőbb vágyuk az volt, hogy végre KFC-s csirkeszárny szaggal permetezhessék be a testüket.

A gyorséttermlánc május 7-én No 11 Eau De BBQ néven parfümöt dob piacra, amit a cég online áruházából lehetett megrendelni 11 fontos áron. Azért csak lehetett, mert a termék előrendelésben elfogyott, így a későn ébredők már csak a SOLD OUT felirattal szemezhetnek megrendelés helyett.

Ha te is azok közé tartozol, akik lecsúsztak a remek lehetőségről, akkor még egy kicsit muszáj forgatnunk benned a kést: a parfümben a KFC-s rántott csirkéhez használt mind a 11 fűszer aromája visszaköszön. A nagyjából 5000 forintért vesztegetett 100 millis üvegcse egy sültcsirke-fetisisztának maga lehet az álom, így biztosak vagyunk benne, hogy amint a KFC kiszállítja a megrendelt termékeket, azok sokszoros áron bukkannak majd fel az online piactereken

A gyorsétteremlánc egyébként a teljes befolyt összeget jótékony célra használja a KFC Foundation nevű szervezeten keresztül

(Forrás: New York Post, főkép: KFC)

Ez is érdekelhet:

Hatvanéves nőt választottak szépségkirálynőnek Argentínában

A Miss Universe tavaly szeptemberben eltörölte az indulók életkorára vonatkozó korlátozást, Buenos Airesben pedig úgy gondolták, hogy leelsőzik a témát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés