Az amerikai Food & Drug Administration Center for Tobacco Products (az Élelmiszerbiztonsági és Gyógyszerészeti Hivatal dohánytermékekre specializált egysége) 2017-ben olyan kampányba fogott, melynél hatásosabbat a mai napig nem láttunk. Az aranyos kis videók főhőse egy aprócska dohányos tüdő, aki nagyon szeretné magát jól érezni, de ez sehogysem jön össze neki.

Először is szögezzük le, hogy mi nem akarjuk megmondani neked, hogyan érezd jól magad, mit csinálj, miről szokjál le és mire szokjál rá. Elég nagy fiú vagy már.

Ezek a videók viszont murisak, és már csak azért is érdemes vetni rájuk egy pillantást, mert a fiatal korosztályt megcélozva pontosan azoknak mesélnek arról, mekkora szívás a cigi, akik még maguktól nem biztos, hogy el tudják dönteni, mi a jó nekik.

Kis Tüdő dohányos, ezért nem is nő olyan nagyra, mint egészséges kortársai. Rendesen kapja is az ívet emiatt. Szegény elég sokat bénázik a szülinapján, a sípályán és még egy rakás olyan szituációban, ahol a többi tüdő egyébként remekül érezné magát.

A kampány azt próbálta meg annak idején elmagyarázni a kamaszoknak, hogy ha életük ezen szakaszában dohányoznak, a tüdejük soha nem lesz olyan erős, mint azon kortársaiké, akik nem nyúltak a cigihez.

Ez is érdekelhet:

Így reagál egy vidra a felfelé csöpögő víz illúziójára

Ennél aranyosabbat ma már nemigen fogsz látni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés