Az amerikai Food & Drug Administration Center for Tobacco Products (az Élelmiszerbiztonsági és Gyógyszerészeti Hivatal dohánytermékekre specializált egysége) 2017-ben olyan kampányba fogott, melynél hatásosabbat a mai napig nem láttunk. Az aranyos kis videók főhőse egy aprócska dohányos tüdő, aki nagyon szeretné magát jól érezni, de ez sehogysem jön össze neki.

Először is szögezzük le, hogy mi nem akarjuk megmondani neked, hogyan érezd jól magad, mit csinálj, miről szokjál le és mire szokjál rá. Elég nagy fiú vagy már.

Ezek a videók viszont murisak, és már csak azért is érdemes vetni rájuk egy pillantást, mert a fiatal korosztályt megcélozva pontosan azoknak mesélnek arról, mekkora szívás a cigi, akik még maguktól nem biztos, hogy el tudják dönteni, mi a jó nekik.

Kis Tüdő dohányos, ezért nem is nő olyan nagyra, mint egészséges kortársai. Rendesen kapja is az ívet emiatt. Szegény elég sokat bénázik a szülinapján, a sípályán és még egy rakás olyan szituációban, ahol a többi tüdő egyébként remekül érezné magát.

A kampány azt próbálta meg annak idején elmagyarázni a kamaszoknak, hogy ha életük ezen szakaszában dohányoznak, a tüdejük soha nem lesz olyan erős, mint azon kortársaiké, akik nem nyúltak a cigihez.

Ez is érdekelhet:

Így reagál egy vidra a felfelé csöpögő víz illúziójára

Ennél aranyosabbat ma már nemigen fogsz látni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés