Most már csak ex-IKEA-s, de korrektnek tartja az áruház eljárását.
Az Örs vezér téri IKEA egyik ügyfélszolgálatosa „telefonáló fasznak” nevezte a visszáru-bizonylaton azt a vásárlót, aki sorra kerülésekor telefonnal a kezében, hívás közben lépett a pulthoz, hogy visszacserélje a korábban megvásárolt eszköztartót.
Azóta már tudni, hogy a bútoráruházlánc kirúgta Dominikot, az ominózus ügyfélszolgálatost, aki egyébként éppen a történteket megelőző napon lett az áruházban a hónap dolgozója. Nemrég a Balázsék című rádióműsorban elmondta az ő szemszögéből a sztorit:
„Nyilvánvalóan ez sok volt, nem feltétlenül így kellett volna reagálnom. Viszont én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, vagy valami, de hogy ez még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárlókártyára kéri a visszatérítést. (...)”
Elmondása szerint ekkor Krisztián, a vásárló még mindig telefonált – vagyis nem tartja igaznak azokat az állításokat, miszerint ügyfele a hívó türelmét kérte, míg elintézi dolgát az IKEA-s pultnál –, így hát
„megcsináltam a dolgokat, kérdeztem a nevét, nem hallotta, így kitaláltam neki egyet sajnos. (...) Ő volt már a napi hatodik ilyen. Két hete folyamatosan nyomtam, aztán egy kicsit sajnos elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna megnyilvánulnom, ezt bevallom.”
A menesztése ellenére Dominik úgy érzi, hogy az IKEA teljesen korrektül járt el, szerinte egy ekkora multi nem teheti meg, hogy egy ekkora hírverés után nem rúgja ki őt:
„Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, én nagyon szerettem ott dolgozni. (...) Megpróbáltak megtenni értem mindent, és tényleg minden tiszteletem az övék, de nem tudtak megtartani sajnos.”
Az ominózus rádióbeszélgetést teljes egészében ITT tudod meghallgatni.
(Fotó: Getty Images)
Ez is érdekelhet: