Az amerikai AT&T '93-ban elindította a You Will nevű kampányát, mely olyan pontos képet festett a jövőről, hogy másra nem tudunk gondolni, mint hogy a telekommunikációs cég akkoriban jósokat foglalkoztatott.
A kampány premisszája egyébként pofonegyszerű: a narrátor megkérdezi a nézőt, eszébe jutott-e valaha, hogy egyszer annyira egyszerű lesz az élete, hogy például akár távolról is be tudja kapcsolni a lakásában a fűtést. A költői kérdésre aztán ő maga vágja rá a választ: igen, ez valóban meg fog történni, a szép új jövőt pedig maga az AT&T hozza majd el a felhasználóknak.
A reklám azért döbbenetes, mert már akkor megjósolt egy rakás modern technikai vívmányt, amikor azok még csak sci-fi írók képzeletében létezhettek.
Az AT&T imígyen már a kilencvenes évek elején megmutatta, hogy lesznek olyan dolgok, mint például
- távoktatás,
- internetalapú navigáció,
- online konferencia,
- videohívás,
- mobilfizetés,
- okosotthon,
- digitális asszisztens vagy
- Google fordító.
Íme:
Ennyire ritkán találnak be reklámszakemberek a tízes körbe.