Ígértük, és nem is várattunk meg vele: íme Natalie parfümös fotója, melyen egy szál masniban van. Bónuszként még terhes is, ám abból nem látszik semmi. Mondjuk felül se.

Az éppen terhes színésznő nem az egész divatházat képviselte ebben a kampányban, csupán a parfümöket népszerűsítette. Konkrétan a Miss Dior Chérie-t. Amit viszont csak azért vállalt el, mert a nyomására a divatcég végül előállt egy olyan cipőkollekcióval, amelynek darabjait az állatbarátok is nyugodt szívvel viselhetik, hiszen semmilyen állati eredetű terméket nem használtak fel elkészítésükhöz. A színésznő ugyanis, mint azt mi már tudjuk, vegán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
45% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés