A népszerű kínai sörmárka, a Tsingtao tulajdonosai nemigen repestek örömükben, amikor múlt hét csütörtökön kikerült egy videó a netre, melyen az látható, hogy egy sörgyári munkásnak kinéző férfi odamegy az egyik sörtartály mellé, majd abba kényelmesen belevizel. A klip a kínai Facebookon, azaz a Weibón kezdett terjedni, majd az X-re is felkerült, és mára több tízmillióan látták.

Egy ilyen megmozdulást látva biztosan nem rohan senki Tsingtaót venni, vagyis a videó borzalmas negatív reklám a sörmárkának. Annyira, hogy a hétvégén egyre dagadó botrány miatt hétfőn reggel a sanghaji tőzsde nyitásakor meredeken estek a cég részvényei és csak délutánra normalizálódott valamelyest a helyzet.

Az illetékesek azonnal feljelentést tettek az ügyben és belső vizsgálatot indítottak, majd a vizeléssel érintett teljes tételt zárolták, a Tsingtao pedig pénteken hivatalos közleményben tájékoztatta a vásárlóit a megtett óvintézkedésekről. Belső forrásra hivatkozva később olyan sajtóhírek jelentek meg, hogy sem a videót készítő, sem pedig a tartályba pisilő személy nem a sörgyár közvetlen alkalmazottja, bár ez nemigen nyugtatja meg a potenciális fogyasztókat.

Az biztos, hogy a Tsingtaóval kapcsolatban jó ideig el fog hangzani baráti társaságokban az a kritika, hogy húgyízű, függetlenül attól, ízlik-e a sör a viccelődő havernak vagy sem.

(Forrás: BBC, főkép: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Telefonáló faszra keresztelte át egyik vásárlóját az IKEA

Emberünk eredetileg az átkeresztelkedés helyett csak egy evőeszköztartót szeretett volna visszavinni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés