Hoppá!

Decemberben újabb sorozattal bővült a Star Wars-univerzum, megérkezett ugyanis a Star Wars: Skeleton Crew (magyarul: Star Wars: Kóbor alakulat). A Disney+ ehhez kapcsolódva egy különleges pályázatot is indított, ahol olyan plakátokat vártak, amelyek visszahozzák a nyolcvanas évek kalandfilmjeinek hangulatát. A legjobbnak talált alkotások közé pedig egy magyar illusztrátor, Kárpáti Tibor munkája is bekerült, aki a korszak ikonikus filmplakátjaiból és a régi Star Wars-videójátékok stílusából merített ihletet, hogy megalkossa minimalista, pixeles stílusú dizájnját (amit a Star Wars UK hivatalos social media oldalai is megosztottak):

Kárpáti Tibor neve már eddig is jól csengett a nemzetközi szinten: grafikái már a The New Yorker és az MIT Technology Review címlapján is szerepeltek, és olyan neves cégekkel dolgozott együtt, mint a Hermès vagy a GQ Magazin.

(Forrás, fotó: Disney)

Ez is érdekelhet:

Kiderült, lesz-e folytatása a tavalyi év horrorszenzációjának

Mivel a film 17 millió dollárból 78 milliót csinált, sajnos jogos a kérdés.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés