Az indulása idején még teljesen ingyenes Tinder nagyon okosan, szinte észrevétlenül építgette fizetős szegmenseit az évek során, addig, hogy ma már három lépcsőben is költhet a felhasználó, ha szeretne egy kis előnyt a világ egyik legnépszerűbb randialkalmazásában.

Az ingyenes tagság ma már erősen korlátozott. Nemcsak a fizetősöknek kijáró funkciók vannak letiltva, de még a jobbra söpörhető jelöltek napi száma is le van korlátozva. Ezzel szemben, ha az ember hajlandó költeni, akkor a Plus, a Gold és a Platinum tagságba is bevásárolhatja magát, a legutóbbival pedig már gyakorlatilag bármit megtehet: láthatja, kik húzták jobbra, szuperlájkokat osztogathat, hamarabb kerülhet a potenciális párok szeme elé, sőt, párba állás nélkül is írhat a kiszemelteknek.

Ha valaki tehát komolyan gondolja az online ismerkedést, bizony bőven megéri számára egy kis pénzmagot beletolni a dologba, a prémium tagságok ugyanis valós, kézzelfogható előnyökkel járnak. Van azonban egy kis bökkenő:

a Tinder eddig az életkortól függően árazta be az előfizetéseket, vagyis egy idősebb felhasználó drágábban vásárolhatott Plus, Gold vagy Platinum tagságot, mint egy a húszas éveiben járó ismerkedni vágyó.

Ennek azonban hamarosan vége, az idén tízéves cég ugyanis saját honlapján bejelentette, hogy 2022 második negyedévére minden piacon eltörlik az életkor alapján történő árazást. Eddig a 28 éves kor volt a vízválasztó, mely alatt a felhasználók olcsóbban fizethettek elő, aminek a cég elmondása szerint az volt az indoka, hogy ennek a korcsoportnak még nem annyira kedvezőek a kereseti viszonyai. Emiatt egyébként 2019-ben még egy csoportos keresetet is benyújtottak a cég ellen életkor miatti diszkriminációra hivatkozással.

Ez hamarosan megszűnik, azt azonban nem tudjuk, hogyan alakulnak pontosan az előfizetési díjak, csak az biztos, hogy azután már nem lesz megkülönböztetés a díjak között a felhasználók életkora alapján.

Emellett a Tinder azt is bejelentette, hogy hamarosan bevezetik a Tinder Coin nevű, alkalmazáson belüli fizetőeszközt, amivel a vásárlók teljesen személyre szabhatják majd a felhasználói élményt, és egy menüből választhatják ki, mely funkciókért szeretnének fizetni. Így adott esetben nem lesz szükség arra, hogy egy komplett prémium csomagra fizessenek elő, ha annak nem minden funkciójára van szükségük.

Ez is érdekelhet:

(forrás: Tinder)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában