A 84 Lumber egy alig ismert pennsylvaniai faipari cég, több mint 15 millió dollárt fizetett azért, hogy másfél percet leadjanak ebből a szívszaggató reklámból az idei Super Bowl egyik szünetében. A cég vezetőjét és tulajdonosát, Maggie Hardy Magerkót sokan egész egyszerűen őrültnek tartják ezért, de ő erre csak annyit mondott, hogy számára Trump politikája nem a falról, hanem arról a bizonyos ajtóról szól, és ő csak azt akarja, hogy ez az üzenet világos legyen minden amerikai számára. Ehhez nem is tennénk hozzá semmit, hiszen nélkülünk is meg fogod találni a saját álláspontodat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A magyar rendőr nemigen tud számolni, de legalább gyorsan hülye

Befutott a Mi vagyunk Azahriah első előzetese

Itt az első kép David Corenswet Supermanjéről, és végre elhallgathatnak a panaszkodók

További cikkeink a témában