Marketing kezdőknek: hogyan vedd rá az embereket, hogy a johannesburgi állatkertbe menjenek? Pont így!

Az évtized egyik legjobb ötletének bizonyult Johannesburg állatkertjének egyik látványosságát megtenni socialmedia-guruvá. Egy borzról, BG-ről van szó, aki mozgásérzékelők elhelyezésével mindig az adott pozíciójához mérten releváns infókat posztol a Twitterére, melyeket nyilván nem ő ír, de ez most nem is fontos. A művelet annyira bejött, hogy a világon mindenhol követni kezdték a szociális borzot, és persze nőtt az intézmény látogatottsága is. A teljes sztori az esetről készült kvázi-reklámfilmen meg is nézhető. Szereznünk kell egy gekkót, aki mostantól a Player oldalait viszi tovább, különben nagyon lemaradunk.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
43% Igen, de menedzselhető.
43% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés