Marketing kezdőknek: hogyan vedd rá az embereket, hogy a johannesburgi állatkertbe menjenek? Pont így!

Az évtized egyik legjobb ötletének bizonyult Johannesburg állatkertjének egyik látványosságát megtenni socialmedia-guruvá. Egy borzról, BG-ről van szó, aki mozgásérzékelők elhelyezésével mindig az adott pozíciójához mérten releváns infókat posztol a Twitterére, melyeket nyilván nem ő ír, de ez most nem is fontos. A művelet annyira bejött, hogy a világon mindenhol követni kezdték a szociális borzot, és persze nőtt az intézmény látogatottsága is. A teljes sztori az esetről készült kvázi-reklámfilmen meg is nézhető. Szereznünk kell egy gekkót, aki mostantól a Player oldalait viszi tovább, különben nagyon lemaradunk.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ryan Gosling tíz legjobb filmje toplistába szedve

Így néznek ki most a Mrs. Doubtfire egykori gyerekszínészei