Hüvelygomba, apukezdődik és „de miért?” – csak néhány az elmúlt évek meghatározó reklámpillanatai közül, melyeket a Veet klipje herebedobással küld el a fenébe.

A márka piacra dobja első férfiaknak készült intim szőrtelenítő szettjét, amit mi mással is adhatnának el a tömegeknek, mint egy pár heregolyóval, ami ebben az alkotásban felhők szárnyán élvezi a magaséletet.

Látnod kell, hogy elhidd!

A klipecske azt üzeni, hogy a heréidnek soha nem volt még olyan jó, amilyen jó akkor lesz neki, ha a Veet termékével kopasztod meg a zacsit. Mi azért simán el tudunk képzelni egy folytatást, melyben a simabőrű kiadás összefut egy amolyan ősférfias-szőrös felebarátjával, aki egy kocsmában ülve nyakalja a söröket és bekötött szemmel lövi a százas kört a dartson.

Megnéznénk, mi lenne a farokméregetés vége.

Ez is érdekelhet:

Tíz hétköznapi dolog, amiről valamiért nem tudsz leszakadni a YouTube-on

Miért nem nekünk jutott eszünkbe, hogy préselésből, patkolásból, pattanáskinyomásból gazdagodjunk meg?!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

150 000 táncoló robotfűnyíró: a technológia a fejlesztés mögött

Európa egyik legjobb és legújabb Kia-kereskedése is Budapesten van

Egyedi méretre szabott öltönyök, ingek azoknak, akik különlegesre vágynak
Hirdetés